Deze week heeft El Consell d'Eivissa de eerste bijeenkomst georganiseerd van de nieuwe technische tafel voor mobiliteit en hotelinfrastructuren. Het doel is de mobiliteit rondom hotels op Ibiza te analyseren en te verbeteren. Onder leiding van Roberto Algaba, de directeur van Transport, werden de belangrijkste uitdagingen en mogelijkheden besproken voor efficiëntere, veiligere en duurzamere verplaatsingen voor toeristen en werknemers. Aanwezig waren vertegenwoordigers van onder andere Palladium Hotel Group en de hotelverenigingen van Ibiza en Formentera. Deze tafel is de eerste van meerdere die zich richten op het verbeteren van de toeristische mobiliteit.




